مشاوره نظام وظیفه

تمام سوال جوابای مرتیط با سربازی و روانشناسی

مشاوره نظام وظیفه

تمام سوال جوابای مرتیط با سربازی و روانشناسی

میدونم پر سوالی و میخوای تو یه وبلاگ خوب جواب همشونو پیدا کنی
پس بیا تا باهم همراه باشیم دوست عزیز :)

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت نظام وظیفه بگیرند

منابع جدید طرح فراگیر پیام نور
 

 

چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند :

چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند سوالی است که ذهن تمام افراد متقاضی اخذ پروژه کسری خدمت را به خود مشغول ساخته است . اخذ پروژه کسری خدمت گروه خاصی از افراد را در بر می گیرد .تمام افراد مشمولین نمی توانند از پروژه کسری خدمت استفاده کنند . ضوابط قید شده در اخذ پروژه کسری خدمت انواع گروههای مختلفی را که می توانند موفق به اخذ پروژه کسری خدمت بشوند را مشخص کرده است . برای آنکه بتوانید تمام سوال هایی که ذهن شما را به خود مشغول کرده جواب مناسبی پیدا کنید، ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید . چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند سوالی است که ذهن بسیاری از متقاضیان را به خود مشغول ساخته است .


بیشتر بخوانید: جزئیات پروژه کسری خدمت


چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند,چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت سربازی بگیرند,چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت نظام وظیفه بگیرند,چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت سربازی نظام وظیفه بگیرند

اخذ پروژه کسری خدمت : 

مشمولان خدمت نظام وظیفه که قصد دارند از پروژه کسری خدمت برای معافیت سربازی نظام وظیفه خود استفاده کنند در دو گروه قرار خواهند گرفت . گروههایی که می توانند موفق به اخذ پروژه کسری خدمت بشوند : نخبگان و استعدادهای برتر و سایر افراد ( عادی ) . افرادی که در گروه نخبگان و استعدادهای برتر قرار می گیرند نحوه پروژه کسری خدمت نظام وظیفه آنها با سایر افراد عادی متفاوت خواهد بود . هر یک از دو گروه بر طبق قوانین سازمان نظام وظیفه ضوابط خاصی را شامل می شوند . مشمولینی که در گروههای متفاوت قرار دارند، باید از مقررات آن گروه آگاهی داشته باشند تا بتوانند موفق به اخذ معافیت پروژه کسری خدمت نظام وظیفه بشوند . چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند سوالی است که می توان پاسخ های گوناگونی به آن داد .


بیشتر بخوانید: مدارک پروژه کسری خدمت

 

چگونگی اخذ پروژه کسری خدمت توسط نخبگان و استعدادهای برتر : 

نحوه اخذ پروژه کسری خدمت برای نخبگان و استعدادهای برتر راهی خواهد بود که آنها بتوانند از دوره خدمت سربازی نظام وظیفهخود، کسری خدمت بگیرند .  مقرراتی که این گروه از افراد بتوانند موفق به اخذ پروژه کسری خدمت بشوند در قوانین سازمان نظام وظیفه به تصویب رسیده است . بین نوع پروژه طرح اجرایی و اخذ کسری خدمت نظام وظیفه رابطه وجود دارد . سوالی که ذهن افراد متقاضی را به خود مشغول کرده این است، آیا نوع پروژه طرح اجرایی توسط شخص متقاضی ، پیشنهاد می شود یا توسط سازمان های تحت پوشش سازمان نظام وظیفه . از مرکز مشاوره آویژه دانش کمک بگیرید . چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند گروههای مختلفی از افراد متقاضی را در بر می گیرد که باید از تمام ضمائم آنها مطلع بود .

برای مشاوره در زمینه چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت نظام وظیفه بگیرند
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

چگونگی اخذ پروژه کسری خدمت توسط سایر افراد ( عادی ) : 

سایر افراد عادی که قصد دارند برای معافیت سربازی نظام وظیفه خود از طرح پروژه کسری خدمت کمک بگیرند نیاز هست که مدرک دانشگاهی در مقطع خاصی را داشته باشند تا بتوانند برای اخذ پروژه کسری خدمت نظام وظیفه اقدام کنند . با هر مدرک تحصیلی دانشگاهی نمی توان موفق به اخذ پروژه کسری خدمت شد . و تنها مدارک و درجات خاصی از مقطع تحصیلی می توانند متقاضیپروژه کسری خدمت باشند . پروژه کسری خدمت به چه گروهی از افراد تعلق خواهد گرفت . آخرین تغییرات پروژه کسری خدمت در طی سنوات گذشته ذی ربط هایی را شامل شده است که افراد متقاضی می توانند برای اخذ نحوه پروژه کسری خدمت و روند رسیدگی پروژه کسری خدمت با مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایند .


بیشتر بخوانید: شرایط پروژه کسری خدمت


چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند,چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت سربازی بگیرند,چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت نظام وظیفه بگیرند,چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت سربازی نظام وظیفه بگیرند

انواع پروژه های کسری خدمت سربازی :

پروژه های کسری خدمت نظام وظیفه با توجه به سختی و آسانی آنها انواع مختلفی دارند . همچنین مدت زمان انجام هر یک از پروژه های کسری خدمت متفاوت است . مشمولانی که واجد شرایط طرح پروژه کسری خدمت می شوند می توانند با اخذ پروژه هایی که مورد تائید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح می باشد، از مزایای این نوع طرح پژوهشی استفاده کنند. مشمولین بدانند که باید از انواع پروژه های تائید شده توسط بنیاد نخبگان نیروهای مسلح آگاهی داشته باشند، تا بتوانند از مزایای ذکر شده توسط طرح پروژه کسری خدمت بهره مند شوند . مرکز مشاوره آویژه دانش بهترین گزینه انتخابی می باشد . چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند در بر گیرنده افراد با ویژگی های مرتبط است . 

برای مشاوره در زمینه چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت سربازی نظام وظیفه بگیرند
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

روند اخذ انواع پروژه های کسری خدمت سربازی : 

مشمولین واجد شرایط اخذ پروژه کسری خدمت نیاز است برای گرفتن پروژه کسری خدمت مراحلی را به ترتیب طی نمایند تا در اسرع وقت بتوانند کسری خدمت سربازی بگیرند . مدارک مورد نیاز پروژه کسری خدمت و قوانین پروژه کسری خدمت از جمله مواردی هستند که افراد متقاضی واجد شرایط باید از آنها اطلاع کافی داشته باشند . مشمولین باید برای کسب پروژه خود به یکی از ارگان ها و سازمان های مربوطه مورد نظر مراجعه کنند و تکلیف پروژه خود را مشخص کنند . پروژه های کسری خدمت با توجه به سختی و آسانی آنها به دو دسته پروژه های کوچک و پروژه های بزرگ تقسیم می گردند . برای کسب اطلاعات جامع با مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمائید .


بیشتر بخوانید: نحوه دریافت پروژه کسری خدمت


نکات قابل

 توجه برای افراد واجد شرایط پروژه کسری خدمت : 

افراد واجد شرایط برای اینکه بتوانند موفق به اخذ پروژه کسری خدمت نظام وظیفه بشوند، باید یکسری از موارد را رعایت کنند . ما در زیر به طور مثال به چند مورد از جزئیات پروژه کسری خدمت و مراحل پروژه کسری خدمت اشاره خواهیم کرد . دوستان برای اینکه بتوانند در این زمینه اطلاع جامع پیدا کنند باید با مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایند . 

  • برای اخذ پروژه کسری خدمت نیاز است که دانشجو باشید . برای دانستن دانشجوی چه مقطعی از مشاوران مرکز مشاوره آویژه دانش کمک بگیرید .
  • فارغ التحصیلان مقطع خاصی از دانشگاه نمی توانند موفق به اخذ پروژه کسری خدمت بشوند .

سوالات متداول در زمینه افراد واجد شرایط پروژه کسری خدمت : 

  • آیا همه افراد مقاطع تحصیلی مختلف می توانند موفق به اخذ پروژه کسری خدمت بشوند ؟
  • آیا نوع پروژه اخذ شده توسط فرد متقاضی اثر متفاوتی در کسر خدمت سربازی آن خواهد گذاشت ؟
  • آیا اخذ پروژه تحقیقاتی در ارگان ها و سازمان های متفاوت از مزیت و امتیاز متفاوتی برخوردار است ؟
  • آیا اخذ نوع پروژه تحقیقاتی مربوطه به عهده فرد واجد شرایط می باشد یا ارگان و سازمان های مرتبط ؟
  • آیا نحوه اخذ پروژه کسری خدمت برای گروههای مختلف متفاوت است ؟

بیشتر بخوانید: مدت زمان پروژه کسری خدمت


  • خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه
    مشاوره معافیت پزشکی
    مشاوره خرید خدمت
    مشاوره معافیت کفالت
    مشاوره معافیت ایثارگری
    مشاوره معافیت تحصیلی
    مشاوره کسری خدمت
    مشاوره امریه
    مشاوره سرباز نخبگی (سرباز نخبه وظیفه)
    مشاوره اعزام به خدمت
    مشاوره غیبت و جریمه خدمت سربازی
    مشاوره تعجیل و تمدید خدمت سربازی
    مشاوره خروج از کشور برای مشمولان نظام وظیفه خدمت سربازی
    اخبار نظام وظیفه
  • چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت نظام وظیفه بگیرند

  • ۹۷/۰۹/۰۷
  • فهیمه دریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی