مشاوره نظام وظیفه

تمام سوال جوابای مرتیط با سربازی و روانشناسی

مشاوره نظام وظیفه

تمام سوال جوابای مرتیط با سربازی و روانشناسی

میدونم پر سوالی و میخوای تو یه وبلاگ خوب جواب همشونو پیدا کنی
پس بیا تا باهم همراه باشیم دوست عزیز :)

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امریه ارگان های دولتی

 
جزئیات امریه سربازی,مشاوره جزئیات امریه سربازی,جزئیات امریه سربازی نظام وظیفه,مشاوره جزئیات امریه سربازی نظام وظیفه,
 

 

آشنایی با امریه ارگان های دولتی

در این قسمت به امریه ارگان های دولتی می پردازیم . قوانین امریه سربازی و جزئیات آن را بیان می کنیم . مراحل دریافت امریه ارگان های دولتی و جزئیات آن را نام برده و در انتها لیستی از ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی را نشان می دهیم .


بیشتر بخوانید :  مشاوره امریه سربازی


امریه ارگان های دولتی,مشاوره نظام وظیفه تلفنی,سازمان های ارائه دهنده امریه سربازی,قوانین امریه سربازی,مشمولین امریه سربازی,مدارک امریه سربازی,شرایط امریه سربازی,اخبار امریه سربازی

امریه ارگان های دولتی

طبق دستور فرمانده کل قوا ، رهبر جمهوری اسلامی ، ارگان های دولتی می توانند برای تکمیل کادر کاری خود از نیرو های خدمت وظیفه و با توجه به نیاز های ارگان استفاده کنند . براساس قوانین امریه سربازی ، ارگان های دولتی مربوطه از ستاد کل نیروهای مسلح ، فردی را که با توجه به توانایی هایش به آن نیاز دارد را تقاضا می کند . هدف از امریه ارگان های دولتی استفاده هر چه بهتر از توانایی ها و استعداد های فارغ التحصیلان و توانایی های هر فرد می باشد .

مشمولین امریه سربازی با استفاده از امریه ارگان های دولتی به کار مشغول می شوند . این افراد هم زمان با کار در سازمان مشخص شده ، خدمت سربازی را نیز طی می کنند . ذکر این نکته واجب است که مشمولین می بایست قبل از مشغول شدن به عنوان امریه ارگان های دولتی دوره آموزشی خود را در یکی از مراکز آموزش نیرو های مسلح کشور بگذرانند .


بیشتر بخوانید :  امریه سربازی چیست ؟ شرایط پذیرش آن چگونه است ؟


شرایط و قوانین امریه سربازی

طبق قوانین نظام وظیفه کشوری هر شخص می بایست در یکی ارگان های نظامی نیرو های مسلح به مدت مشخص خدمت کند . که این ارگان های نظامی عبارتند از سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی . براساس قوانین امریه سربازی و شرایط خاص , جذب به عنوان امریه ارگان های دولتی می تواند جایگزین خدمت سربازی شود . طبق قوانین امریه سربازی ملاک امریه ارگان های دولتی برای جذب ، توانایی ها و نیاز های ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی می باشد . اما برخی اولویت ها می تواند راه اخذ امریه ارگان های دولتی را راحت تر کند .

برای مثال خانواده ایثارگران و یا  افراد متأهل احتمال جذبشان به عنوان امریه ارگان های دولتی بیشتر است . مشمولین امریه سربازی بعد از گذراندن یک دوره آموزش نظامی خود را به ارگان پذیرش شده معرفی می کنند . در امریه ارگان های دولتی مشمولین با لباس شخصی و مانند یک کارمند عادی خدمت خود را سپری می کنند .

در امریه ارگان های دولتی به دلیل نیروی وظیفه بودن مشمولین امریه سربازی ، حقوق افراد در همان حد و اندازه به مانند دیگر سربازان و یا کمی بیشتر است . طبق قوانین امریه سربازی ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی از طریق اطلاعیه ها و اعلامیه های رسمی اقدام به جذب نیروی وظیفه می کنند . بسیاری از افراد با توجه به داشتن شرایط اخذ امریه ارگان های دولتی بنا به دلایلی مانند زمان اقدام برای امریه سربازی یا ناقص بودن مدارک امریه سربازی مورد نیاز این فرصت ارزشمند را از دست می دهند . برای اطلاع از تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز امریه سربازی می توانید با مشاوران ما در مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .


بیشتر بخوانید :  جزئیات امریه سربازی


مراحل و کلیات اخذ امریه ارگان های دولتی

برای اخذ امریه ارگان های دولتی باید به نکات زیر توجه شود .

  • قبل از تاریخ اعزام برای امریه باید اقدام کرد .
  •  مشمولین امریه سربازی نباید غیبت داشته باشند .
  • انتخاب محل خدمت با ارگان مربوطه است ، مگر این که از محل مورد نیاز خود نامه ای مبنی بر نیاز آنها به ارگان ارائه دهنده امریه سربازی ارائه دهید .
  • مدت زمان امریه سربازی جزء سوابق استخدامی شما محسوب می شود .
  • امکان انصراف از امریه ارگان های دولتی بعد از پذیرفته شدن وجود ندارد .
  • امریه شدن در یک سازمان تعهدی به استخدام آینده شما در آن ایجاد نمی کند ولی آن را تسهیل خواهد کرد .

با توجه به نکات بالا برای اخذ امریه سربازی به ارگان ارائه دهنده و شرایط آن باید توجه کرد . گاها بعضی افراد با انتخاب نادرست که نتیجه اطلاعات ناقص آن ها از ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی و قوانین امریه سربازی می باشد این فرصت ارزشمند را از دست می دهند . در این زمینه مشاوره با افراد متخصص و آشنا به تمامی شرایط و جزئیات می تواند کارگشا باشد . برای مشاوره در زمینه امریه سربازی و آشنایی با جزئیات آن می توانید با مشاوران ما در مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .


بیشتر بخوانید : روند رسیدگی به امریه سربازی

 

ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی

در این جا به تعدادی از ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی اشاره می کنیم  . امریه ارگان های دولتی را می توان تمامی وزارت خانه های کشور و یا سازمان های وابسته به آن ها دریافت کرد . از دیگر ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی می توان به شهرداری های سراسر کشور اشاره کرد .دانشگاه ها و جهاد های دانشگاهی نیز از مراکز امریه گیر می باشند . فرماندای های تمامی استان ها نیز از مراکز مهم برای امریه سربازی بشمار می روند .

جهت آگاهی جامع با تمامی ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی و شرایط آن ها و همچنین نحوه دریافت امریه سربازی و آماده سازی مدارک امریه سربازی می توانید با مشاوران ما در مرکز آویژه دانش در تماس باشید . مشاوران متخصص و راه آشنا ی ما در این زمینه در کمترین زمان ممکن شما را در اخذ امریه سربازی راهنمایی خواهند کرد و شرایط هر یک از ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی را برای شما شرح خواهند داد .


بیشتر بخوانید : ارگان های امریه گیر


 


برای مشاوره در زمینه  آشنایی با امریه ارگان های دولتی 

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

  • ۹۷/۰۹/۰۷
  • فهیمه دریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی